Google+

Friday, March 15, 2013

2

CASUAL FASHION STYLE NURIA

Posted in , , , , ,

Yo definiría a mi estilo de vestir como cómodo, casual y sin muchas complicaciones. Quien lea mi blog se habrá dado cuenta de que siempre sigo ese mismo patrón para todo. Además de que no me gusta clasificarme en tendencias de moda, porque nunca acabo siguiendo ninguna, solo la mía propia.
Vivir en Inglaterra es como vivir en un río caudaloso de moda. Siempre que voy al college puedo ver cada tendencia en cada una de aquellas personas. Algunos prefieren los pinchos y las botas de cuero, dando un aire misterioso y rebelde, otro en cambio prefieren lo 100% vintage y utilizan vestidos con estampados de flores y colores muy brillantes...
Pero bueno, con este tipo de entradas intentaré mostrar mi estilo de vestir, y con suerte esto puede que ayude a dar algunas ideas a alguien.




Mucha gente me ha preguntado que si realmente tengo manchados los pantalones, y yo siempre me río y explico que son así. Puede que sea tonta por gustarme unos pantalones que parecen estar manchados pero cuando algo me gusta de verdad y además no me queda mal, tenía que comprarlos. Además son comodísimos y se que los desgastaré todo lo que pueda.

En fin, espero que os guste este estilo casual mio. ¡Nos vemos!
________________________________________________________________________________________

I could define my fashion style like comfortable, casual and without too much complication. Who reads my blog will know that I always follow the same way for everything. I also do not like to classify myself in a fashion style because I can't finally follow any of them, just my own style (alternative I could call it).
Live in UK is like live in a mighty river of fashion. When I go to college I can always see every tendency in people. Some people prefer skewers and leather boots to give a more mysterious and rebellious impression, in the other hand some people prefer the 100% vintage style and they use dresses with floral patterns and bright colours...
But well, with this kind of entries I will show my personal fashion style and hopefully it could help someone and give some ideas.

A lot of people ask me about my dirty jeans, if they are really dirty and it just makes me laugh and I explain that they are like that. I could look silly because I like a 'dirty' jeans but when I like something and it looks good on me I have to buy them. They are also really comfortable and I know that I will use them a lot of times.

So, I hope you like my casual style. See you!

2 comments:

  1. I love those shoes and just adorable pictures, especially the last one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Aubrey! I absolutely love them as well. When I bought them was nearly winter and I could not wear them too much, but when I saw that boho chic slipper I couldn't leave them there haha.

      Delete