Google+

Sunday, July 13, 2014

0

My 6 months old dreadlocks

Posted in , ,
As I previously mentioned. I love dreadlocks. I started by just having four for a few months but still had that spine punching my brain of how would it be having all my hair done. Passing too much time with fairies, looking at other people's pictures with dreads and sighing of indecision.

Well, this 2014 started with my hair all done, and since then I could not be more proud of myself for taking that decision.

Here I just wanted to share some pictures of them. My face is a mosaic of fatigue because I do mostly work everyday.

They are getting heavier but I could not love them more.



I have also installed myself on my own flat, since 3 month ago. It feels great this independence, and little by little it's looking more like 'my'.

So basically working hard and enjoying the sun as much a I can! This Scottish weather it's totally crazy.

________________________________________________________________________________________

Como anteriormente mencioné. Me encantan las rastas. Empecé teniendo solo cuatro durante un par de meses pero siempre sintiendo esta espina en mi cabeza de cómo sería tener todo el pelo con rastas. Pasando mucho tiempo embobada, mirando fotos de gente con rastas y suspirando de indecisión.

Bueno, este 2014 empezó con mi cabello todo en rastas, y desde entonces no podría estar más orgullosa de mi misma por la decisión que tomé.

Aquí os muestro algunas imagenes. Mi cara es un mosaico de cansancio porque básicamente trabajo todos los días.

Las rastas están cada vez más pesadas pero no podría quererlas más.

Además ya me he instalado en mi apartamento, desde hace tres meses. Se siente genial esta independencia, y poco a poco está tomando un toque más mio.

Así que básicamente trabajando duro y disfrutando del sol todo lo que puedo! Este tiempo escocés es de locos.

0 comentarios: